ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, March 29, 2011

Pindah..pindah..pindah..arghh..bosann

asyik2 pindah..asyik2 pindah...huh!penat laaaaaaaaaa....:(

aku diarahkan sebulan dr sekarang utk chow dr umah skrg...nak wat camner...dah arahan dr tuan umah...so kuar jerla kan....wpun dlm hati berkata penatnyer....br duk 3 bln...huhuhu...

duit oh duit...baru ingat nak modify my snowwhite..nampaknyer duit kena guna utk deposit umah baru...1+1+utilities = RM640....byk tuuuuuuuuu.....uhuk uhuk...:((((

semalam pas kejer aku dah pegi tgk satu bilik tu..kira depan apartment aku skrg jer...alhamdulillah...nampak cam selesa...bdk yg duk umah tu pun cam ok jer..ala2 alim gitu...hehe..ok la kan..dari sooooooo siallllll....hehehe...umah dia kemas..full furnished...kira semua ada la...yg x der katil n almari dlm bilik...mintak2 la kak nora bekas tuan umah aku leh kasi free almari kt umah dia tu..hahah...wpun pintu sebelah dah rebeh tapi aku suker...ngeeeee...tgk la camner nanti aku nak deal..

ahad ni aku nak start bawak kuar brg2 dr bilik skrg ker bilik baru...tenaga2 amat diperlukan..semalam aku dah hello2 malik n limah..diorg dah setuju nak tolong...alhamdulillah...ala brg aku x byk pun...mostly baju bajan jer...yg berat pun tilam...:)


No comments: