ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Saturday, April 2, 2011

my lovely red...

oh yeeahhhhhh....akhirnyer.....suker suker suker....
my lovely red sudah berada di tangan aku....ngeeeeeeee...:)
now...i can facebooking...blogging...yming...anytime...anywhere...poyo poyo sungguh ayat kan...cam bangga pun yer...muahhahaha....ader den kesyahhhh....

cantik kan kan kan...hahaha...b4 diz guna notebook opis...kurang memuaskan..coz cannot be lasak2...dan skrg aku dah antar balik hak milik opis..so dah x der beban...ader hak sendiri lagi besttt....phewwwwwwwww....:)...bukan belagak tp sedar diri...hahaha..



:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:






lovely red...pasni mcm2 la leh aku gode2...

2 comments:

Anonymous said...

Install Linux!. Programmer musti reti guna Linux....

anisss said...

ala syed..x reti la..kena blajar balik...ko biler nak ajar aku..otak aku dah lemau la pasal linux..:(