ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, March 16, 2011

CuAk giLer

Balik kejer smlm cuak giler aku...dah macam aper aku raser...aku yg takut lebih...ni semua gara2 salah sorg dr housemates aku pegi telan 12 biji ubat tdo..ala ubat selsema pun yer jugak...yg kaler kuning tu...adehhh...saborrrrrrr jerla..


ms aku smp umah tu ingat x der org..pas2 nurul panggil aku..''akak....tolong pegang kiter bwk kat c2(depan tv)"...aku heran gak..naper ni?aku tya..dia ckp dia mkn ubat tdo 12 biji..perghhh...ms aku pegang tgn dia tu dah berpeluh ..sejuk giler..aku pegang kaki...sejuk jugak...adehhh...aku terus col mak...tya nak wat camner...mak suh kasi minum air kelapa...dan2 tu bopren dia dtg..aku cepat2 suh cari air kelapa...pas kasi air kelapa tu still x leh nak bangun...yerla kan...dah nama ubat tdo...sure ngantuk...aku kasi sedebik kat bahu pakwe dia..huh!!gerammm...x abis2 nak gaduh...pas2 dah gaduh tindakan luar kawalan jugak yg pompuan wat...aperrr daaaaa....aku dulu bercinta jugak...x dernyer nak rosakkan diri sendiri...paling best aku nangis jerrr....

semalam aku n na housemae aku dah kasi tazkirah kt dia..tu x tau la dia nak dengar ker x...ermmm.....

sekiannnnnnn

2 comments:

~izan~ said...

aiyak akak..mmg cuak kalau izan pun..ish2.mujur akak jenis cool dlm tindakan...syabas kak!

anis's said...

cool???haoyoooo...sudah gabra lorrr smlm..huhuhu