ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, March 8, 2011

Pusing2 Times SqUare

Dalam kul 3.15pm aku smp umah..penat jugakla...tapi dah janji nak outing sama2 kenala kuatkan diri..badan aku ni kalo blik kenduri kawen sure lemau2 sikit...lagi2 dengar lagu org kawin...ya ampunnnnnnn...sgt2 touching okeh...ngeeeeeeee...almaklumlah..x sabor nak kawen kan..x penahnyer jadi..adoiyaii..susah tul!kena mandi sama2 ngan badak kot br dapat jodoh...kohkohkohkoh...mengarut sajorrr!!insyaAllah...bakal suami aku tengah skodeng2 ni...aku tau..hahaha...pasan!!!

balik umah mandi..semayang zohor..sempat gak tdo 15 minit...ngeee...pas2 limah col..ckp dah smp..adoilaaa makcik ni...sharp tul la...pas2 cam biasa la..sure aku kena sembur..lambat!!!huhuhu...


with my ex-opismate...still baik smp sekarang...aku syg diorang....:)


dia dh tgu aku kat depan guard apartment aku...siap mkn mee sup sementara nk tgu aku...x lama pas2 aini plak smp..keter aini park kat tepi coz kitorg naik keter limah...time tu ujan dh turun...terus menuju ke times square...smp2 sana perut aku dah start lapar..pegi cari tiket wayang lu..ingat nak tgk unknown tp lewat sgt..last2 kitorg beli tiket Drive Angry...citer kitorg kul 7.10pm..so sempatla nak mkn kan..
ingat nk tgk citer ni..tp lewat sgt..

kami bertiga...sweet kan..muahahaha....:)



kitorg lepak kat kenny rogers..smbil2 pusing tgk brg2 kat times square..aku sempatla sauk jam tangan yg reger rm9.90...mata besar..aku sukerrrr...

tapi tersalah order daaa...x sedap...putus selera tul!


spagetti x sedapp..:(


ni menu aini..

makan muffin lg sedapp...


limah mkn salad jer



dan cam biasala..kalo dah lama x jumper especially ngan aini coz dia dah duk klang...kalo cam limah tu ari2 aku leh jumper...so bykla citer2 luar biasa yg kuar kan..almaklumlah...kaki gosip..ngeeeeeee...



ingat kalo cepat balik nak pegi casmaria apartment..ader poco2 n kak mahfuzah wat besday party anak dia..tp x sempat la..dah lewat..sebelum diorg anatr aku balik..kitorg benti mkn kat restoran yusof haslam kat blakang hospital tawakal tu..dengan harapan aderla syamsul yusof kat c2 kan...hahaha...poyossss....mknan dia ok2 la..harga pun xmahal..cam kedai2 lain jugak...aku order roti telur..aini order mee sup..limah aku x ingat dia order aper...hehehe...



smp umah dh dekat kul 12..mandi2..semayang terus zzzz...kena tdo awl coz esok pagi tu dah janji ngan housemates nak joging...

kisah joging entry pasni ek plus entry keter rosak...daaaaaaaaaa....

No comments: