ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, March 28, 2011

Isetan with zue

weekend baru ni aku x lekat kat umah langsung...seawal jam 10 pagi ari sabtu aku dah kuar umah...destinasi pertama pegi cheras bt 11 amik pak itam aku coz nak pegi kenduri kat kg sg ramal luar..tapi dek kerana aku ni puteri sesat..so makanyer x sahla kalo aku x sesat kan..ngeee...tp yg penting smp..hahaha..

time balik aku antar cousin aku blik bangi dulu n antar pak itam blik umah dia dulu..n then aku terus memecut ke persinct 9 putrajaya sbab dah janji ngan zue nak teman dia pegi beli barang..smp flat hijau aku menuju ke tingkat 12 blok D1...mandi2 dulu baru kuar...zue ajak aku pegi isetan klcc..aku follow jer...janji perut aku kenyang..hehee..kitorg mkn kat food court klcc...layan teppanyaki n abc...so so yummy...pas pusing2 tgk barang...beli buah2an..zue siap beli jam Guess tu..adehh..jeles2..wpun aku yg pilih tp hak milik org lain...uhuk2..nak jugakkkkkkkkkk...sabar anis..iƁllah..mesti dapat suatu hari nanti...biler tu x tau la..hehe



singgah maxis center jap..jumper my cousin si anip..pas2 x leh nak lepak lama coz earth hour akan bermula...hajat nak pegi dataran merdeka tgk karnival harian metro...tp org ramai sgt...terus aku pau zue ajak pegi kg baru...makan kat restoran kapal..layan beef chop...syedapppp...




smp umah dh dekat kul 12..mlm 2 aku tdo putrajaya umah zue...

No comments: