ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, March 24, 2011

mms kawan2..

ptg smlm maser baru blik dr semayang asar...enpon aku dapat mms...dari sarawak aukkkkkk....dan2 agnes nak wat aku jeles..tapi dia silap..aku x jeles langsung...hehehe...kalo ngan fahrin ahmad barula aku jeles...setakat tony no laaaa nes ek...hohoho..

neh...lelengau kenuan sama kitak...:(


gaya rambut agnes terkini..hehe..


tgh2 duk bls sms ngan agnes..smp lagi satu mms dr eilah...gbr bunga yg hubby dia kasi sempena aniberseri diorg yg ke 4 thn...alhamdulillah..semoga kekal n bahagia smp ke syurga yer eilah...aku tumpang bahagia jugak...:)


biler aku nak dapat bunga camgini jugakkk...uhuk uhuk...x pernah aku dapat someone yg lomantik nak kasi2 bunga bagai...setakat banjer makan kat gerai tepi jalan jer semua...2 pun aku dah appreciate giler2 tau....:(



No comments: