ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, March 21, 2011

beli ikan baung...

lunch smlm mak aku masak ikan baung masak tempoyak...mak oiiiiiii...sedappppp gilessss...korang kenal ker ikan baung arrr...sure x kenal kan...x per..meh cni aku tunjuk..



haaa...ni la ikan baung.....
tapi gambar dah siap masak x sempat nak amik coz kena tibai dulu..hehehe



yg ni ikan sepat....



pagi smlm aku ajak mak pegi pekan sari maran...sajer jenjalan..cari kuih2 kampung..tekak aku kan tekak org kampung..balik kampung tekak org kampung la..duk bandar baru layan tekak bandar..hohoho...



aku suker sgt kuih ni...ala2 dodol...kat atas dia ader taik minyak...best wooo...makan satu memang x cukup la....


ni kuih koci tp dia wat panjang2...


pas2 singgah tunas manja..beli keperluan umah skali...pas2 on e way nak balik nenek sedara aku tepon..dia on e way nak blik kuantan dr lipis..and diorg sekeluarga nak singgah makan nasi kat umah aku...kira semlm umah aku penuh la kejap ngan sanak saudara...meriah gitu..cam rayerrr...:)..


aku bertolak balik kl kul 6.30pm..singgah rnr lanchang utk semayang maghrib...dr karak ujan lebat giler..smpla ke kl..aku smp umah dlm kul 9.30pm..sempatla layan mentor..perghh!suara salma protege erra power giler siottt...meletop abis!!wpun ruper x lawa tp suara dia leh wat duit wa cakap luuuu....aiman protege rahim maarof pun hensem gak seposen...ngeeeeeee....


muker-muker tak boley blah...time ni ujan lebatt..aku bosannnnnnnn drive..jalan x nampak...huhu..




2 comments:

mamawana said...

Assalam,

Dulu emak pernah bela ikan baung sekor dalam kolah bilik air yg dah tak digunakan. Sesekali jer nampak dia munculkan mulutnya kat permukaan air. Bunyi nya berbaung baung...ihiiikksss

anis's said...

wsalam..yer ker..tapi raser dia fuhhh..sedap bangat kan...:)