ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, March 3, 2011

sedapnyer cheese cake..

Malam td jenjalan uptown danau kota lagi...ngeeee...almaklumlah x sempat kentut pun dah sampai kan....hakhakhakhak....:)))))

cam dah jadi rutin plak..balik kejer..pas mandi..pas smyang maghrib..limah akan pick up aku..pegi makan..dan rasernyer dah byk kedai makan kitorg redah...dah cam explorace kedai mkn lak...smlm maser kt uptown aku dah beli 2 helai shawl..selai yg pelangi dgn reger 8 hengget...selai lagi yg ader anting2..10 hengget..n selai anak tudung awning...just 5 hengget....sabor yer..nanti dah pakai aku upload gbrnyer...koya comey kan...ader korang kesyahhh!!x perla..janji aku tau ader kwn2 aku yg kesyah pasal aku...muahahhaa...

smp umah smlm..sorg housemate aku tgh siap2 nak kuar..ms tu dlm kul 11 lbh..aku tya nak pegi maner..ader sorg tu ckp..'la akak...malam ni malam aper..'aku pun ooooooooo....'ladies night'..ececcece....cam aku penah pegi jer kan..wpun aku x sosial tp aku tau jer...hahaha...lantak korangla..janji pandai jaga diri...diorg x sibuk hal aku..so aku x koser nak nyibuk hal diorg...itulah aku...sweet kan...hahahha...clap clap clap...:)

nurul plak maser tu tgh duk peram rambut dia coz tgh kaler rambut..nak tukar kaler dr itam ker brown...sebab gaduh ngan bopren...nak jd lady gaga or dayang nurfaizah katernyer...hahaha...lawak2...itulah housemate aku skrg...macam2 perangai...ermmmm...

pas2 nurul ader belikan aku cheese cake..baik kan..siap belikan tu..dahla sedap..many2 thanks nurul...br jer kenal tp diorg baik ngan aku..alhamdulillah...


balik kang nk sambung mkn lagi..smlm x sempat coz dah ngantuk...



No comments: