ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, March 10, 2011

kena OT la plak

waktu2 begini slalunyer sayer dah kemas meja okeh...x pun dah turun surau dan membawa segala brg2 penting utk pulang ke teratai mewah apartment...but now..sayer masih kat meja smbil menaip-naip plus menyiapkan kejer2 urgent...sabor jerla..

sambil2 dengar lagu2 yg mengimbas memori bersama ex2..hakhakhak..byknyer ex aku..adehhh...simpan2...dlm otak sajor..dlm album ker haper ker semua sudah buang okeh...ngeee..

arini kena wat ot..kena standby dlm misd...ermmm...
baju aku dah la cm gunung everest kt umah tu...alamatnyer kena tdo lewat la niiii...esok nak blik jengka..yeyeyyyyyyy....


naperla si cipan tu asyik sms aku ek..saperla cipan tu ek...dahla sms benda2 yg x logik..br tadi aku dpt sms dia tulis DENGKI..aperla ko merepek setan oii..dah dekat 6 bln aku diganggu oleh no tepon yg x dikenali..bongok tul!aper yg penting...BOLAYAN sajorrrr!!aku x kacau org pun...no maki2..no dengki2...peace no war...:)

No comments: