ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, March 24, 2011

mood kureng

arini mood aku kureng jer...maybe kawan baik aku dah dtg la tu...tiap2 bulan confirm datang...x per...tu namanyer pompuan kan...:)

tapi lately ni kalo aku drive mesti feeling sedih semacam tu dtg...main dtg jer..pas2 mulala air mata ni nak turun jer...haiyyyaaaaaa....naper ek?nak kt serabut sgt pun x der la jugak...kejer ok jer cuma boring...tap yg paling kalo leh aku x nak dia dtg tapi dia dtg gak...kenangan ngan org2 yg pernah aku sayang dan org2 itu aku dah tak sayang...menyampohhhh lagi aderrrrr hokayyyyy....full stopp!!

i'll try to make my life happy...insyaAllah.....:)



my mood today ............................................................................

sedihkan...duk byk sgt pk...luaran ceria..dalaman hanya Allah jer yg tau...:(

:
:
:
:
:
:
:
:
:
kalo dah sedih tu mesti nak jebek2 cam ni....uhuk uhuk...:(


:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
hurmmmmmm....insyaAllah..mesti ader hikmahnyer di sebalik aper yg dah terjadi...percaya dan redha pada takdir...tawakal tualaillah.....

No comments: