ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, March 1, 2011

dah beli...hopefully menjadi

Lunch td aku pegi pusat bandar damansara...dan cam biasa la kan..aku pegi ngan geng2 aku kt opis ni..ida n zu..tujuan utama nak pegi rhb bank..tujuan kedua nak beli sabun pencuci muka..n tujuan ketiga nak beli revlon color stay...ngeeee...:)

actually..sabun pencuci muker ni aku dah try..tu pun pas di suggest oleh kak nora n kak nor opismate aku...mula2 diorg suh aku cuci muka time nak amik air semayang waktu zohor..maser first time aku pakai..terus muker aku yg suker merah2 x tentu pasal tu cam ilang...aku try smp 3 ari...memang nampak la perubahan dia..so..dah macam tu..baik aku beli jer kan..dah alang2 nampak perubahan..maner la tau..kot2 kali ni sesuai ngan kulit ngader2 aku ni kan...insyaAllah...doa2kan yer..:)




dan akhirnyer aku dah beli foundation Color Stay by Revlon yg izan suggestkan tu...hikhikhik...dapat jugak kan...almaklumlah..i kan nak wajah ala2 barbie doll...kuikuikuikui....:)))...tapi x dernyer aku nak pakai ari2..utk majlis2 tertentu sajorrr...aku beli kat watson..dengan reger rm48.80...ida yg tolong sapu2 kat muker aku cari kaler yg sesuai ngan kulit aku td..thanks ida...skrg i tgh ader mood nak melawa-lawa ok..sila ludah ngan sepenuh hati yer...hakhakhakhak...:))))))



No comments: