ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, February 14, 2011

Spagetti kat umah kak zam

Jumaat ari 2 aku, limah n kak shanaz dinner kat umah kak zam n abg merang kt desa petaling...aper x nyer..setiap kali chat ngan abg merang mesti aku mintak kopok lekor..yer ar dia blik dr ganu..sure la aku mintak..lagi2 ngan abg merang...idoknyer aku nak malu...muahahhaa...

aku ct jumaat ari 2...i'Allah kalo ader rezeki dapat...amin...:)...so after limah work..dia pick up aku kat umah...kak shanaz pegi dulu..aku pegi ngan limah...singgah giant kejap beli jus...kak shanaz sesat..so abg merang kena amik dia kt tempat dia sesat tu..

smp umah kak zam dekat kul 8.30mlm..spagetti dah terhidang atas meja...so so yummy...by chef amran omar...hihihihi...best wooo..pas2 makan kopok lekor...buah2an..aiskrim..ermmmmm...memang walla la time 2..smbil2 semua ckp cam nak pecah umah..semua berebut nak citer...so so sengalll....pas main2 ngan alya n arif..kitorg beransur balik ke destinasi masing2..smp umah dah kul 11 lbh...blik umah pas semayang terus zzzz coz nak bgn awal ader lawan netballl....thanks a lot kak zam sekeluarga coz sudi jemput kitorg yg sengal2 ni dtg mkn...hehehe...




with kak zam n arif






2 comments:

~izan~ said...

lama dah tak tgk akak buat JJCM hehe..maklumlah bz tahap dewa kan hehe... mmg nmpk sgt sedap spaghetti tu bila tgk cara akak mkn,hehehe

anisss said...

akak ko ni makan semua sedap..2 tgh diet ni...tp x leh tahan gak nak makan...hehehe