ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, February 18, 2011

Jumaat sudaaaa...

Hoyeh hoyehhhh....today is friday...i loikeeeee it...ngeeee...u know why...it's becoz...today i want to go back to jengka...my hometown...my home sweet hom..my lovely place..i miss my mum...miss my mum's cook...miss nak tdo bwk ketiak mak...muahahahhaa....x kawen kan...leh ar..dah kawin bwh ketiak laki aku arrr...hakhakhakhak....make sure bakal laki aku x der bau2 bangla okeh...muahahhaha...:)))))...awat aku poyo sgt ni haaaaa....dush dush...;p

aku rindu ayah aku...uhuk uhuk...:(...dah 5 thn ayah x der...balik kg ayah x der...ader batu nisan jer dua..tu pun x der la dekat sgt dr umah...kalo leh tanam dlm kwsn umah kan best..mcm raja2 tu...pagi2 bangun leh siram pusara ayah...stop2..dah2 anis...jgn nak merepek...ayah..adik rindu ayah...:(...rindu kat suara ayah..rindu nak cium tgn ayah..nak cium pipi ayah...uhuk uhuk...:(..al-fatihah...semoga roh ayah di cucuri rahmat..dan ditempatkan di kalangan org2 beriman...amin...:( :(

ari2 kena create suasana epy..supaya awek muda...chewahhhhhhhh...yerla..wpun umur i dah ader angka 3 kat depan...oh tidakkkkkkkkkkk....tp kena terima kenyataan okeh...huhuhu...hidup mesti ceria...ceria utk diri sendiri sendiri..juga menceriakan org lain...supaya kiter sama2 ceria...yeyyyyy...

anis...u don't go out while all going to support k...don't leave ur place..if u want to go, u must bring this phone(sambil kasi handphone 911 kat aku)..aku just say...wokeyyyyyyyyy...:)...azimat dr mr raman a.k.a boss aku...dan aku selaku pekerja yg macam baik@dedikasi akan bertindak mengikut arahan..hehehehe....:)

gambar beberapa thn lepas..tp disebabkan aku pakai baju yg sama arini...dats y aku upload gbr ni...ngeee....



No comments: