ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, February 14, 2011

netball casmaria

Sabtu baru ni aku ader lawan game netball...seminggu tau aku training with coach mas@kak mas..syiokkkkkkk...ringan sikit badan aku ni...almaklumlah..lemak dah tepu...hehhehe...tiap2 malam aku ulang alik pegi casmaria aprtment kat sri gombak tau...semangat punyer pasal...

actually aku ni sebenarnyer pemain import jer..kak mahfuzah opismate aku ajak sebab block c kat casmaria x cukup org..tu yg aku join..aku ajak zu skali...best gak malam2 ader xtvt..kalo x ..xtvt aku tgk tv jerla...memang syiok la wa ckp lu...lagi2 leh kenal2 ngan kakak2 yg super duper baik..friendly yg amat..aku rs cam dah kenal bertahun-tahun ngan diorg..walhal br jer seminggu...


pinky team...go go go...dapat baju free...pink lagi tau...hehehehe...


ngan pasukan ni jer kitorg kalah tau...sebab ramai yg nervous..ngeee..


kitorg dapat no 2..kalah ngan satu team jer..ala ok la kan...tu pun kalah satu mata jer...6-7...janji semangat berpasukan tetap kuat..pasukan sorak semua havoc2...cayalah!!aku smp dihempap oleh bontot makcik maner ntah ms aku nak defend dia shoot...aku punyer taktik setiap kali org nak shoot..aku akan sergah...muahahhaha...baru la terketar-ketar tgn GS and GA diorg...hakhakhakhak...puas hati gue!:)))))))...tp kaki aku terseliuh jgk skit..nasib dah ok pas suh song@maid makcik aku urut smlm..kira lehla nak lompat2..kalo x..maser lepas main ari 2..perghhh...sakit siotttt...kuar jmp org ptg tu pun terhencot-hencot...bukan nak tlg urut..cakap aku ngader2 manja ader arrr..huh!!sakitnyer hatiiiii...full stop!


terima kasih kat kakak2 block c apartment casmaria semua..sy syg kat kakak2 semua tau...muah4...:)...antara kakak2 yg dlm ingatan aku ialah kak liza, kak ina,kak ros,kak mahfuzah,kak yana, kak lela,kak linda,ila,wahieda,ct,wani,hanim n semua la...rindu tau kt korang semua...sedih sgt biler dah x together-gether camni..uhuk uhuk...:(..aku ni biasala..dah org wat baik2 mesti aku cepat touching....keras2 kerak nasi kan...muahahhaha...

No comments: