ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, February 14, 2011

BerBBQ kat Casmaria

Malam sabtu tu plak ader majlis mkn2 kt casmaria..mula2 aku ingat malas nak pegi..tp dah xtvt aku kosong mlm tu..so aku join la skali...aku smp dah dekat kul 9.30mlm...maser aku smp tu xtvt utk kanak2 tengah berlangsung..aku smp terus amik kuih koci..sebab my peberet..kambing panggang ader..satay ayam lembu...ayam bakar..kuih2...nasi goreng..bihun goreng..buah2...pendek kata memang x rugi la aku dtg mlm tu...makan smp kenyang..hehehe..




pas2 zu ajak aku karok..leh plak aku selamba bagai mlm tu..padahal org2 kat block tu majoriti semua turun..tp..ader sayer kesyahhhhh...muahahaha..aku berduet ngan zu nyanyi lagu doa buat kekasih...happening sgt...backup singer adik2 se-team netball la..hahahhaa...like like like...:)



aku beransur blik kul 12.15am...pas2 lepak jap kat sup meletop sebab mata x ngantuk..pas2 sajer2 jenjalan uptown danau kota plak pas2..smp umah dh dekat kul 3 pg..cargas la plak ek??ermmm..almaklumlah tiba2 cergas...muahahha..wpun tdo 3 jam jer aku leh bangun semayang subuh pas2 terus x tdo2..smp aku bersiap pegi usj umah makcik aku...sekiannn...:)

No comments: