ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, February 22, 2011

dapat tiket free...yes yes..

semalam limah col aku...pas2 dia ckp...'eh ko nak ikut x aku pegi a famosa sabtu ni? aku leh bwk org sorang...free semua'.....aku maser tu x yah pk2 dah...terus jer jawab...'nak nak...smbil sengeh2 sampai ke tinger..."ngeeeee"...dah lama kan aku nak pegi sana..tapi x penahnyer jadi setiap kali plan...maka akhirnyerrrrrrrrrrr.....yes yes yes...:)...sayang limah...muah3...thanks a lot...almaklumlah aku kan suker kalo bab jalan2 ni...

actually aku ader plan lain dah with kak shanaz sabtu ni...dah janji ngan kak lela jugak...kitorg nak berpiknik ker air terjun area serendah...kak lela dah janji nak masak...tapi dek kerana aku excited nak pegi melaka, so aku cancel la nak join diorg...dah aku cancel..for sure la yg lain pun cancel..x per..next time leh pegi...dun worry...janji x clash ngan date yg x sepatutnyer clash...ngeh ngeh ngeh...:)

sebelum pegi aku yg tgh excited ni dah google2 dah camnor la rupernyer tempat yg akan aku join cimb group limah tu nanti...dr album kwn2 aku pun aku dah tgk...tp x kanla nak curi gbr diorg letak dlm blog aku plak...x nak la..lagipun malas nak mintak permission...itu yg sebetulnyer...





No comments: