ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, February 25, 2011

cam hari raya la plak...ngeee

as salam semua...dah jumaat arini...kejap jer..rasernyer br jer weekend last week...pantas tul maser berlalu kan...alhamdulillah

arini aku stop poser...bukan aper..jumaat...lgpun poser aku tgl 6 ari jer lg...dah x byk kan..dlm 2 mgu leh kasi settle..insyaAllah...dan arini aku raser kt tempat aku dah mcm hari raya la plak...mcm2 juadah aku dapat...mino dengan baik hati telah membeli nasi lemak utk warga2 misd sorg sebungkus...zu plak telah mengagih-agihkan kek coklat dia kat org2 yg dia raser nak kasi...dan kak lela dgn baik hati biler tau aku x poser arini telah kasi satu tupperware kecik kek lapis...alhamdulillah...betul kata mak aku...kalo wat baik ngan org x rugi langsung okeh...rezeki bertambah-tambah lagi ader...alhamdulillah aku skrg memang baik jer ngan saper2...perangai buruk lama2 yg aku cepat tak puas hati ngan org dah lama aku campak kt tempat pembuangan sampah...ngeh3...

tinggal tupperware jerla ek...hehe..


smlm aku ngan limah berbuka kat seri mesra tomyam...jalan greenwood...ok la x sempat nak citer dah ni...kejer byk menanti...layann gbr jerla ek..



No comments: