ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, February 21, 2011

melawat ladang

salam isnin semua...dah nak masuk tghari dah kan...actually dr td dah aku nak write kat cni...tapi siapkan kejer penting dulu...supaya x der sesaper sakit hati ngan aku..even cam dah ader jer skrg...huhuhu...MF aku br bertolak ke bali pg td...hopefully semua selamat...amin..

weekend br ni kan aku balik jengka...so cam biasala mak aku..ader jer agenda x teratur dia tu...pas bgn semayang subuh...smbil tgu mak goreng bihun, aku landing2 jap atas katil..after that..aku bgn bfast...tiba2 mak ckp...'dah lama mak x tgk ladang..kalo adik rajin kiter pegi nak?'...pas2 aku ckp..naik keter ker?...mak ckp..'naik motor jerla..."..adehhh dah lama aku x bwk motor jalan ladang ni...tapi dek kerana bonda tersayang..aku turutkan jua...sayang mak kan...:)

ni la motor aku...ngeeee...


mak aku ckp naik motor ngan aku cam x yakin jer...goyang2..yerla..dah lama x bwk..lainla maser dulu2...ronda jengka tu ngan ita...hahahha...tapi alhamdulillah..selamat smp ke ladang..ala2 naik kuda la jugak...hakhakhakhak...:))))))
smp kt ladang mak terus la tebas sana tebas sini...aku ala2 mandur jer..abg aku dah pegi awal dr kitorg..aku tgk2 jer buah sawit yg amner ader..buah cam byk tp x masak...ermmm...


macam bagus jer kan jadi mandur x berbayar..muahahaha...:)))


ptg tu tdo x hengat dunia..fenat yg amat...tp yg penting aku berbangga jadi anak peneroka...kerana duit sawit la aku ke universiti...ahakssss!!ayat tak boley blahhhhh...hakhakhakhak....tp betul la..tak tipu tau...:)





No comments: