ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, February 24, 2011

Kepalaku ting tong

As Salam....:)

Aduhhh...bangun jer dr tdo...tiba2 kepalaku berdenyut-denyut...ting tong jer raser...nak kt x cukup tdo..aku x derla tdo lewat sgt pun smlm....ker dlm tdo aku berjaga...almaklumlah...kepala hotak cam biol sikit kan smlm...hehehe...tp aku berusaha mengcoolkan diri aku ni..alhamdulillah...berkesan...kiter ader ALLAH...aper guna ader tgn..ader anngota semua...berdoa la...buat aper yg di suruh...insyaALLAH...

smlm limah teman aku berbuka..tp aku berbuka ngan air milo dulu kt umah..pas mandi semayang manghrib..br aku kuar ngan dia...nasi paprik ayam..tp x baper sedap sebab ayam dia hangit...x perla...dah selamat masuk perut aku pun..heeeeee....:)...arini duk pk2 nak berbuka kat maner plak...thinking2..

adehhhh...sakitnyer kepalaaaaaaaa....uhuk uhuk...makkkkkkkkk...kalo mak ader leh tlg picit ni...adehhh...naper raser tiba2 nak nangis arrr...dush dush...cannot2...tak boley jadi ni...x per2...moh kiter layan youtube lagu gemuruh...awie n amy...layannnnnnnnnnnn...suker bangat lagu ni...


3 layer Tea...sedap tau...reger..3 hengget..



rindu sama ini budak...marissa...anak wer aku...comey bangat!raser nak geget2...grrr

muker tak semengah gue...tp bukan arini punyer gbr tau...ngeh3...

No comments: