ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, February 18, 2011

Jomla bercuti

biler nak bercuti ni...mlm tadi aku duk berangan nak bercuti jer...haiyaaaaaaa...almaklumlah dlm tahun ni kaki aku maner kuar jauh pun...i mean bercuti la..bukan berjalan k..berbeza tu..hehehe...

tp kalo aku bercuti..sure la nak pegi pulau2 jer..anis kan..suker pulau...ngeee...coz aku raser kalo bercuti kat pulau jiwa aku tenang..lagi2 angin kan kuat...so leh bwk saki baki yg x elok kat badan aku ni...hahaha...tadi masuk jer opis aku letak status kat wall fb aku..seperti di bwh yer..dan biasala aku akan tag kwn2 yg memang sekepala ngan aku jerla..yg x byk songeeeeee...pada aku la..pada org lain lantakla..ader sayer kesyahhhhh...hohoho..

please click for enlarge the picture...



kali ni aku ingat nak pegi pulau perhentian..nak tgu honeymoon entah biler..so baik jerla pegi ngan kwn2..guna duit sendiri..x der nak nyusahkan sesaper..kannnn???jgn sentap okeh..aku memang camni...

ok2 meh kiter layan view2 kt pulau perhentian yer...:)




mintak2 bln 4 ni x der aper2..i'Allah..berlepasla aku ke pulau perhentian...hehehe...

No comments: