ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, February 17, 2011

Poser Qada' Pertama

Alhamdulillah...abis sehari aku ganti poser...tgl lagi 10 ari...byk tu........hermmm..nak wat camner kan...awal ngan akhir dia dtg...terpaksa la koi kena ganti...huhuhu...

Ptg smlm aku ngan limah berbuka kat PHaPha Tom Yam Sri Gombak...ala ader simpang tiga dr sri gombak tu...kalo ke kiri ke UiA...kalo ke kanan ke umah aku setapak..kedai ni berhadapan ngan masjid...aku pegi kedai ni pun pas di syorkan okeh kak nora opismate merangkap tuan umah aku..kebetulan smlm dia tumpang aku blik coz nak betulkan paip kat umah yg bocor..husband dia abg rizal dtg lambat skit...

limah pick up aku dlm kul 6.40pm..smp kedai tu dlm kul 6.55pm...kejap jer kan...kitorg order nasi goreng pha pha...just nak try...aku order air tembikai..limah order tom yam n air teh ais...dlm kul 7.29pm azan berbunyi...sebelum mkn aku rs cam x cukup jer..tapi biler dah mkn punyerla susah nak abiskan..raser dia biasa2 jer..ader manis2..aku makan x abis pun...kenyang..perut dah keras..

nasi goreng pha pha...ader telur..mangga...ulam2...daging manis2...bawang2..



on e way blik limah nak singgah pasar mlm kat area danau kota...kitorg beli pau..sehengget jer tau...murah2..aku beli 2..perisa coklat n kelapa...maser nak reverse keter...krekkkkkk...adehh limah terlanggar tembok..abis woo keter dia kemek..tambah ngan calar2...adehh..skt jantung aku tgk..kalo keter aku mesti aku dah el arini...hehehe...pas2 smp kat simpang empat umah aku..skali lagi limah langgar divider...adoilaaaa...jiwa kacau tul minah tu...

smp jer umah aku ingat nak semayang maghrib jap..skali tertdo la..ingat nak rest jer kejap..sedar 9.25pm..2 pun mak col...aku ckp cam dlm tdo jer..sedar2 aku dah bye kt mak aku...pas2 smbung tdo balik...kul 10.25pm aku bgn mandi semayang isyak plus qada' semayang maghrib...jgn amalkan okeh...huhuhu...lipat baju smbil tgk citer lu pikirla sendiri sambil mkn agar2 yg housemate aku wat with nurul...mata dah x tahan..terus masuk blik zzzzzZZzz...

No comments: