ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, February 9, 2011

kenduri time ujan

31hb lepas aku attend 2 wedding events...wedding peju kat sebelah ayu n wedding hajar...ari diorg2 ni kawin ujan turun dengan lebat sekali...eh pesal ayat aku cam x ley blah jer ni ek...aper2 la labu...janji dapat tulis blog..bos meeting...wink2..



dlm kul 11.30am limah smp kat apartment aku...terus menuju ke wangsa maju utk amik aini plak...destinasi pertama ke taman mawar cheras..cari jalan dlm ujan lebat...aku dah janji ngan duan schoolmate aku nak pegi sama2...mula2 janji tgu kat esso...pas2 masing2 dah tgu kat lain2 esso...last2 duan pegi dulu...tinggalla aku..limah..aini..duk mencari jalan...sesattttttttt seyhhhhhhhhh.....hidup aku ni kalo x sesat memang x sah arrrr...huh!!
tgk map pun x reti...adessssss...pas2 terus serahkan kat limah...sebab dia dah nak naik antu....muahahhaa...marah2...kih4...lagi2 bengang ngan aku kan...hakhakhakhak...:))))...last2 jmp jugak pas tepon beberapa org yg macam tau....hehehe..kitorg smp elok2 ngan rombongan pengantin lelaki...ujan ujan ujan...eeee x best arr...pas amik gbr ngan pengantin..tambah plak ngan makan lauk kenduri yg sgt sgt sedap...terus pecut ke wisma sejarah plak..wedding my opismate....hajar..


ni jerla kwn sekolah yg dtg kat kl...



kitorg smp dlm kul 3.30pm...lauk pun dah abis..org pun tgh lap2 meja...nasib i dah kenyang...pas amik gbr ngan pengantin terus pegi mc d kat kwsan tu jugak sebab abg merang n family ajak pegi borak2 jap...layan jerla kan...ujan tetap x benti...huhuhu...




balik singgah jusco wangsa maju jap..konon2 limah nak beli blackberry..tp dah abis stock...sblm balik umah betul2 singgah kedai kt area umah aku dulu coz tiba2 lapar blik...limah banjer aku bihun tomyam...erkkk...alhamdulillah...

ok next entry byk lg citer yer..sabor2..i kena curi2 maser tau..sebab maser suker jeles kat i...ador korang kesyah kan...hehehe...

No comments: