ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, February 21, 2011

melantak ajer..

duk kl aku berdiet sakan...mlm sanggup x makan...pas2 smbil2 diet aku wat poser qada' aku yg x berganti lg tu...bijak kan..ngeh3...tapi biler balik jengka 6..umah makteh sharifah..umah mak aku...adehhhhhhhh...akan ranaplah semua diet2 aku...makan ..makan..makan...2 jerla xtvt aku...kalo tambah nasi tu sure smp 3 kali...sebab my peberet gulai tempoyak ader depan mata okeyyy...so semua diet2 akan dihentikan serta merta....pas2 mualal nyesal..ari sabtu tu mak wat gulai tempoyak ikan jelawat...masyaAllah...bapokla sedaknyerrrrrrrr...bak kater org pahang...hahahah...berpeluh jantan aku kauuuuu...hakhakahak...:)))))...puas hati giler makan...ngeeeeeeee

ari semalam plak..pagi2 lagi aku ngan mak dah pegi pekan sari maran..smbil2 bodek mak nak subang baru kan...wink2..pas2 nak betulkan gelang tgn yg terputus..kalo bab2 emas memang aku akan follow mak aku k...sendiri kurang terer... beli ikan tilapia 2 ekor..balik 2 x yah masak masakan lain la kalo aku balik...gulai tempoyak jerla..mak aku ckp budak ni kalo mandi ngan tempoyak baru elok...muahahaha...yerla kt kl aku x jmp pun gulai tempoyak yg sedap...dulu yerla aku rajin masak sendiri..but now mood memasak di rumah baru x dtg2 lg...sekiannnnn....

menu makan tghari smlm...yummy yummy yummy....poser2 ni watkan aku terliur la plak..huhuhu..





No comments: