ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, February 16, 2011

Salam Maulidur Rasul

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakuh semua...:)

Semalam semua cuti kan...sambut maulud nabi kat ner ek?aku sambut ngan limah..tapi bukan kat masjid pun..kitorg ronda2 cari makan...keji giler bunyinyer kan...dush dush!
ingat nak tdo lama..awl subuh mak dah col..cam tau jer mak aku ni..anak dia nak terbabas...siap pekik2 suh aku bgn subuh...baik mak..adik bangun...huhuhu...pas subuh aku terus sambung ZZZzzzz...pas2 dlm kul 9.30am plak..phone aku ringing...arghhhhhhhh...ader jer yg nak kacau...tgk2 kat screen..halimah col...sah nak ajak aku kuar ar 2...limah ajak aku teman dia pegi segi college coz auntie dia dr sabah dtg anatar anak dia register kt c2..nak pegi beli barang2...aku on jerla...

destinasi pertama kitorg ke ikano...pas2 bfast plus lunch kat kluang station...aku order nasi lemak...hermmm...tak besh langsung okeh..rendang daging masin...potong stim nak mkn...after that..pusing2 dlm ikea...beli karipap yg super duper sedap 2 biji..hehe...pas2 pegi giant kota damansara...aku ikt jerla..dah namanyer teman kan...ngeeee...pas2 pegi carrefour plak...

pas antar auntie limah balik kolej segi..aku ngan limah merayap ke bandar tun razak...eh sila bdr sri permaisuri...limah dah lapar..kitorg makan kt ani sup utara..kebetula julia zingler ader gak mkn kt c2..krew2 pas shooting kan...ala x lawa maner pun julia tu..biasa jer..aku dgr geng2 diorg panggil jay zee kat dia...sebab dia cam poyo..aku pun x excited...hakhakhakhak...:))))

pas2 kitorg pegi seng heng area sri gombak...pas2 singgah pasar malam sri gombak..pas2 balik umah..smp umah basuh kain...smbil2 tgk dia atilia...pas2 kain dah sidai..mata pun dah ngantuk..terus masuk blik tdo...sblm tdo baca niat utk poser arini...sekiannnn....:)

No comments: