ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, February 28, 2011

A Famosa Resort + Jalan2 Melaka

As Salam...:)
arini mood sy sedikit tidak okey tapi sy akan wat2 ok jer ok...biasala kalo dah smp maser dia..mood memang camnila..nak marah jer..mata pun ala2 bengkak jugak ni...biasala..kalo ader something..ngeh3...poyo jer ayat aku kan...kohkohkohkoh...




weekend br ni jasad aku berada di melaka...jasad jer k...hati....hahahha...hati berada di mana-mana sajer...sesuker hati diala time tu nak pegi maner okeyy...muahahhaa..almaklumlah membawa jiwa yg br nak pulih plus ader sikit lg kacau2 sengal kan...ngeeeeee....limah pick up aku dekat kul 1...pas2 amik adik dia kt kajang antar kat tesco nilai...n then terus kitorg memecut ke melaka..destinasinyer ke a famosa resort...smp sana terus ker D'Savoy Condo..



perut time tu dah lapar gilesss...pas check in aku,limah n opismate limah si boon terus kuar cari makan..kitorg pegi bdr melaka...mkn kat tepi jambatan yg leh nampak river cruise ulang alik...pas2 siap leh nampak budak2 tgh isap gam..adehh...mencemar melaka tul la...pas2 singgah mahkota parade utk beli kek..coz mlm dinner tu diorg nak celebrate besday 2 org staff...aku tukang follow jer la kan...bukan aku tau pun saper2...

Dinner start kul 9..tapi serius la..maybe sebab aku dh biasa ngan dinner opis aku yg gah2 kan..so aku rs dinner opis limah cam biasa2 jer..more to kids la plak..ermmm...janji dapat mkn...tp mknan dia pun x derla sesedap maner sgt pun...ader jugak yg nak kena pang ni...dah org ajak tu sonyap2 sajor okeh...ngeh3...sory3..terlebih sudaaaaa...aku bersyukur...:)




malam tu aku join geng2 opis limah pusing2 jalan2 walk2 bandar melaka..tgk autoshow..pegi phalawan walk..lalu jonker walk..lepak kedai mamak..thats all...nama jer pegi a famosa resort..nak tgk comboy town pun x lepas..yerla.. dinner abis dah kul 11 lbh...maner sempat...ermmmm...:(

pagi ahad tu kitorg x pegi bfast pun..terus kuar balik..kitorg berbreakfast pluas berlunch kat pantai tanjung bidara..makan nasi ayam..aku order air kelapa..si limah order air oren jenis botol yg zaman dulu tu...hirup udara segar jap..pas2 terus menuju ke bandar hilir...on e way tu kitorg benti jap kat kedai2 makcik tepi jalan..mak aku pesan beli kopok beras...aku beli belacan..murah..sehengget jer seketul..murah kan kan kan...



on e way tu jugak jmp org jual durian..ermmm...aper lg ..kitorg belasah 4 biji...besttttttt....
dah kenyang barula smp jugak ke bandar hilir...posing2 jap depan kota a famosa..round2 bw ati yg sedikit tercalor...masuk sana masuk sini...




on e way balik x benti maner2 pun coz aku sakit perut..muker dah kerut2 plus ketat...tp singgah jap kat kedai mamak Anandur kat area umah aku..makan roti telur n teh tarik...smp umah dlm kul 6..terus mandi2..lipat kain...tgk tv...tdooooooo...




No comments: