ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, February 24, 2011

i need a notebook

adoilaaaa....tgh x tenang ni...tiba2 dpt sms MF...adoilaaa...aku nak wat aper ni...nak terus terang ker arrr...tp hati aku dah hero to zero ni....kwn2 semua suh aku relax..terus terang...hermmmm......think +ve anis....dia siap ckp naper aku dah x sayang dia...adoilaaa....nak jawab aper ni.......buntu2....:(

solat asar dah wat....tunggu waktu berbuka jer ni...nak berbuka ngan limah...dia dah col nak jemput aku kt umah...lg2 tgk status aku kt fb...risau tul kalo jiwa aku kacau...confirm x lalu mkn...i'Allah...aku kena kuat kali ni..sebab ni keputusan aku...i'Allah...


arini aku duk survey2 reger notebook...arfah pun suh aku survey jugak...tetiba aku terbekenan model Vostro 3400 by DELL ni..dia ader 3 kaler...aku terbekenan kaler merah...samala ngan si art jugak...aku tya izan..dia pun ckp merah...baru la glamer...hahahhaha



aku berkenan yg ini...cantek tertarek menarek kan...ngeee....




2 comments:

arfahadnan said...

comfirm nak satu....!!!

anis's said...

hehhee...art..kiter beli sesamer ek...heee