ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, September 27, 2010

SiRi TeRjAh OpEn hOuSe...:)))

Weekend baru ni misi aku menerjah byk giler 8 open house yang sepatutnyer 11(terlebih jemputan kan..hehe) akhirnyer berjaya.....yesssssssss!!thumbs up to me okeh...hehehehhe....:))...


utk first day aku pegi ngan limah jer..geng2 lain semua beezeee ngan hal masing2...ader aku kesah!!hahahhaa...




sabtu (25/09/2010)

umah pertama adalah bertempat di taman perkasa hulu langat....yakni umah kak saripah our tea lady kt opis...dalam kul 12 aku ngan limah dah smp umah dia...elok2 waktu lunch la kan...aper lagi...dengan kelaparan tahap maksimum....aku bantai nasi ngan ayam rendang...pas2 bihun ngan ayam rendang...sedap gilesss ayam rendang minang kak sarip...so so yummyyyyyy.... pas2 tanpa berlengah aku ngan limah menuju ke umah mona plak yg terletak kat jalan makmur..cheras..




maser kat umah mona plak kitorg di jamu ngan mee kari...buah2...layan2 borak semua...tapi x leh nak lama coz nak pegi umah azmer plak...alang2 umah diorg dlm kawasan cheras jgk...baik pegi skali arung jer...senang





open house ke 3 terletak di taman ikan emas..blakang flat sri sabah...menu laksa...kat cni bantai jugak...hahaha...giler besar perut...muahahhaha...azmer ckp dia yg masak...erm..ko ingat aku percaya ker arrr!!cesssssss.....



ha...yg nila tuan umahnyer...dah la x mandi lagi...huh!




open house ke 4 kat kwsn kg baru...rasniaga...actually yg ni aku follow limah jer..sebab dealer cimb...tp kat cni kitorg x makan pun...lagipun kwn2 limah dah lama tgu coz nak konvoi reramai pegi umah opismate diorg...aku sekadar layan zass jer la ek....

sampai kt kg baru dlm kul 4 lbh..dekat2 kul 5 pun yer jgk...hehehe...kat cni aku mkn lemang...kuih koci...berselera jgk...heran2...naper aku cam kuat mkn ek skrg????smp limah pun terkejut...'giler ker ko ni!mkn cam lapar sgt!'...limah ckp.....aku peduli aper...janji masih ader ruang kan...hohoho....




pas2 terus pegi ke selayang baru umah marlia...tapi mulala berlaku kesesatan yg x hengat...adoilaaaa...pening aku ngan limah cari jalan...susah bebenor...chaitttttttt!!dlm duk sesat tu duk col marlia...ader plak sedara dia ker saper ker tlg kasi direction...adehhhhhhhhh...x jmp jugak!!aku dah mula hangin dah...nasib mino x putus2 tya aku smp maner...ikut direction mino plak...ermmm x jmp jgk!!pas2 smp satu simpang traffic light tu mino suh tgu...dia dtg amik...dlm 15 minit jgk mamat tu smp...on e way dia dtg tu aku ader gak col mino bwk nurul skali ker x...coz aku cd nak balik jer terusss...hahaha...dah malas..tapi mino dtg ngan motor...nak x nak kena tunggu jugak la....

kat umah marlia aku makan nasi ngan lauk ayam, daging merah masak asam pedas...perghhh!makan lagi....tapi sempatla membuang setiap kali dtg tu...... hahahhaa....



ikutkan hati ni aku memang nak pegi open house umah pyan plak kat shah alam..budget nak balik mandi2..semayang2...kasi fresh balik kan...ermmm x dapek...smp umah dah penat...mendaki ke tgkt 5 dah lenguh abis...pas2 pas mandi langsung penat yg amat...perut plak beronar...huhuhu...aku sms jer pyan ckp tak dapat dtg...nasib dia x marah...ala kalo dia marah pun aku tak leh nak datang jgk....huhuhu....sekiannnnnnn..

No comments: