ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, September 20, 2010

my first open house

sabtu lepas aku di ajak oleh sohabat satu sekolah ke majlis tahlil...besday her doter...dan sambil2 wat open house terus...aku pegi ngan mak n abg...kiranya lunch kitorg memang kat taman jaya 3, temerloh la sabtu lepas...

antara menu...
  1. nasi jagung
  2. ayam merah
  3. pajeri nenas
  4. acar
  5. air oren
  6. nasi impit
  7. agar2 laici
  8. kuih raya



alhamdulillah...kenyang perut suker hati....hehehe...layanan memang beri terbaek la...from ana n family also ismat...:)...


balik dr open house ana, kitorg terus balik lepeh@lipis...sajer...lagipun time raya ari2 x sempat...lagipun mak br nak sht time 2...alang2 aku tgh larat n aktif nak drive..so terus sajer balik kg ikut jalan temerloh-jerantut....just balik ari...pas asar dlm kul 6 cam2 kitorg balik jengka...singgah pasar malam bdr pusat jap smbil isi perut...smp umah dlm kul 8...

ahad plak dlm kul 4pm sblm aku balik kl za dtg beraya...mak mertua dia pun dtg skali...sempatla aku ajak za jolok buah langsat , mutan n rambai kat blakang umah...b'nyamuk sakan la jgk...thanks za...x penah miss beraya umah aku sejak kawin ngan org temerloh ni kan...hehehe...i loikeee it!

No comments: