ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, September 7, 2010

byknyer kuih rayer sayer..

dlm duk bz2...problem sana sini...sempat gak aku beli kuih rayer yg bermacam jenis...byk plak tu...maknanya x kebulur la tetamu yg dtg umah aku nanti...;p...ptg ni dah nak blik beraya...cuti x approve aku peduli aper...bior kelantok!...pandaila aku create alasan nanti...hehehhee..



dah penuh bonet keter...


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

malam td aku pegi amik kuih umah wer aku...pas2 amik k shanaz kat CM pas kelas...pas2 jmp limah, mil,mino n nurul...mkn2...borak2...pas2 balik umah dh dekat kul 12 lbh...smp umah packing2 aper yg patut...


sedapnyer floating island....slrupppp....



lambat tul mknan smp...k shanaz dh kelaparan...huhuhu..




lepakingggggg........





burger mino & nurul




best bangat chicken chop ni..tapi makan kongsi pun x abis...almaklumlah aku dah bantai ikan masak asam pedas maser kat umah makcik aku sblm tu...2 cepat kenyang..:)..;p


futnot : arini malasnyer aku nak kejer...tp byk plak kejer...huhuhu...

No comments: