ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, September 23, 2010

selamat bertunang riya

Selamat bertunang riya...:)



riya ni merupakan ex-roommate aku ms sem last kat uitm shah alam...duk berdua ngan dia jer sebilik...baik budak ni...sebabbbbbbb...dengar cakap aku...hahahha...almaklumlah...i kan seniorrrrrrr time 2...so ngader2 sure la banyak kan...wink2..



raya ke 3 baru ni dia bertunang...pas sorang, sorang langkah bendul aku....huhuhuhu...aper nak buekkkkk....ahkak x kesah okeh!!(dlm hati teramat kesah okeh!!)....;p
dan riya adalah satu2nyer org yg send kad rayer kat aku raya kali ni....so so touching sebab dia memang adik terbaek aku...sayang riya...muah5...:)


i'Allah...nanti riya kawin akak dtg yer wpun jauh nun di pontian kecil sana...sempadan singapore u....n mintak2jodoh aku pun smp dlm maser terdekat ni...aminnnnn....angka 3 kian menghampiri...oh noooooooooooo.....

No comments: