ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, September 6, 2010

copingggg

aduyaiii...tension tul la...jammed jer memanjang...ingatkan nak pegi jalan tar cari tudung td...alih2 duk terperangkap dlm jammed...huh!camner ni...tudung raya x beli lagi ni....:(

poser kali ni aku x sempat nak shopping...byk tul menda2 jadi...tapi aku kena redha...mesti ader hikmah pasni...aminnnn.....aku nak cari tudung bawal kaler peach......hukhukhuk....:(:(:(:(:(...
mintak2 dapat beli sebelum raya ni....kalo x..lagi la x syok raya aku....iyer ker???


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


tapi aku dah shopping suar jeans ngan selai t-shirt maser lunch last friday ari 2....aku pegikat sogo ngan ida n k nora....kasut2 pun murah2..tp tujuan utama nak beli suar jeans kan...so yg lain2 aku pendamkan dulu....aku beli jeans applemints n tshirt forest....nak beli mender alah lain x sempat sebab kesuntukan maser...ida jadi tukang ikut aku...hehehe...maser nak try suar, fitting room punyerla penuh...nasib baik aku pakai bj kurung...maka ngan slumber aku try sambil dilindung oleh ida ngan k nora...hahahhaa...selamat...x yah nak queu2...;p











erm nampaknyer raya kali aku ala kadar jerla....mak pun x baper sihat lagi...dugaan2....:(....

No comments: