ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, September 24, 2010

bj open house punyer pasal..

smlm time lunch aku ajak ida temankan aku pegi kl sentral jap..nak cr blaus..utk open house...yerla..aku maner ader byk blaus pun...yg ader dah pudar2 semua...tshirt bykla..tp limah ngan k shanaz ckp x sopanla kalo pakai tshirt pegi open house..blaus br ok...ermmmm...baikkkkk...gua menurut perintah....

maser nak pilih2 baju tu aku dah set kat mind nak cr kaler oren...cr punyer cari x jmp...pas2 terbekenan kat satu blaus tu...bunga2 u...tapi i x lehla nak tunjuk skrg...tgu la e next entry yg pasal open house tu yer.....kira amik jerla...lagipun dah terdesak...aku nak beli yg mahal2 pun cannot coz not salary yet...huhuhu...belasah jerla...ida ckp comey...dlm kurungan...amik ati...cessssssss!!

pas dah pilih2...cr tempat isi perut la...decide punyer decide kitorg pegi makan kfc jer...kat atas tu pun ader gak kedai2 baju...kaler oren yg aku nak pun ader tau...tapiiiiiii...arghhhhh!!!membazir jerla...biar jerla...pas2 mulal aku nak sedapkan ati sendiri..duk tya ida byk2 kali..cantik kan bj aku beli tadi..cantik kan...ida duk gelak jer...pas2 cakap chantikkkkkkkkkkkk....blah la ko ida...ayat malas layan kan...bluwekkkkkkkk

pas2 aku amals dah nak pk pasal baju...baik makan...maser tgh beratur..tiba2 aku cm nampak azie n mona la plak tgh makan kfc....sempat gakla aku tegur...pas2 aku ngan ida sempat jgk merase ice-cream terbaru kt kfc...sundae aper ntah...sedapppp.....


No comments: