ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, September 30, 2010

cantik kan kan kan...ehehhehe...

arini aku pegi kuala lipis...ader hal skit...alhamdulillah dah setel...and hopefully takder masalah dah after diz...pas2 smbil pegi cari kedai fotostat..aku lalu depan kedai jual baju2...pas2 terbekenan satu baju..tapi just belek2 jerla..not terus select okeh...

tapi sblm balik aku ajak mak singgah lagi kedai tu...terus suh tukang kedai turunkan...pas try cam muat la plak...terus tya harga....mak oii...leh tahan..tapi terus mintak simpati kat tukang kedai suh kurangkan lagi harga...hehhehe...pas2 ngan slumber aku pau mak aku...aku ckp...'mak bayar ek...sambil tunjuk baju tu n senyum2...' mak just ckp...'dah adik berkenan, amik jerla..."...yahooooooooooooo....yesssssssss!!...sangat2 suker okeyyyyyyyy....;))))))))
tenkiyu mak....sayang mak...muah muah muah muah....:)


nak tgk ker.....jap ek..................
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
taraaaaaaaaaaaaaaaaa

cantik kan?pasni tgk aku pakai plak ek....:)




No comments: