ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, September 24, 2010

mgu bz

mgu ni aku teramatla bz tapi still leh on fb...hehehhe....hati sakit pun mgu ni...badan penat pun mgu ni...tapi x kan nak tunjuk kat org kan...kena maintain epyyyy....okeh!

ader satu mlm tu aku pulun tdo sepulun pulunnyer...bygkanla...blik dr opis aku dinner terus kat kedai mkn ngan k fadilah...balik tu aku semayang maghrib lu tp x mandi lagi yer...wat yg wajib lu...sebab dah lewat...selalunyer aku sempat mandi bagai...
pas semayang maghrib aku landing2 jap kat atas tilam...pas2 terus ZZZzzzzzzzzzz.....pas2 kan tiba2 kan...aku dengar bunyi ' dang dang dang dang dang......anissssssssssss.....bukak pintuuuuuuu.....anissssss....'

aku dlm duk pejam2 mata tu terus amik kunci bukak pintu...mata duk pejam lagi time 2...pas2 k shanaz ckp..'hah!ko kenaper?'
aku jawab...'sy mengantuk!'...pas2 terus smbung tdo.....nyenyak plak 2.....pas2 cam mamai2 jwb fon...mak col...ckp entah aper2 sebab dlm mood tdo kan...terus letak...sambung tdo lagi...

alih2 aku tersedar dlm kul 12.30am....dah puas tdo la gamaknyer...terus bgn mandi...semayang isyak...sambung tdo lagi...adehhhhhh...senang plak tdo...sedar2 dah pg...tu pun dah kul 7.10am....
terus bgn amik air semayang wpun dah subuh gajah...lantakla...janji aku wat jgk kan...wink2..

pas2 baru mandi...gosok baju pun ala kadar jer...

smp opis sambung kejer lagi...seriussssssssss...memang penat!x cayer tyala opismate aku yer...tp aku yg wat multitasking job ni masih sempat nak berfb yer kengkawan...hohoho...cuma offline chat jerla...tp kat YM still on but e status is busy...ooooooo....kkkkkkkkkk....:)

tapi tang hati sakit tu x perlula aku citer semua kat cni...x perlu...no need org putis kater yer...hanya aku dan org2 terdekat ngan diri aku jer tau...huhuhu...

No comments: