ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, September 27, 2010

seterusnyer terjah

ahad (26/09/2010)

ari ahad aku pegi 2 open house jer...cox dah x larat...perut aku wat hal...huhuhu...
aku tumpang yatt n family ke umah nazrul...diorg dr s.alam...time diorg dtg tu ujan...sedap jer si qoid tdo dlm dakapan mama dia...arfah pegi sendiri...dia dr wangsa maju....



smp umah nazrul terus kitorg amik aper yg ader...lapar kan...menu dia nasi lemak..mee kari..lontong...n lemang rendang la...aku raser time aku nak amik mknan tu si nazrul dah pasan aku dtg...yerla sblm smp kitorg dah sesat bagai gak....hahahhaa...aku duk tepon dia la...
tapi leh plak time aku duk syok2 mkn dia col..eh ko kat ner?adehhhh!hampehhh!x pasan aku yg sebesar-besar alam ni wujud rupernyer...cisss!hampeh!




pas2 dlm duk mkn2 tu duk tya art kat ner...sesat gak makcik tu...hahahha...pas2 mat ley dengan rela hati pegi amik dia kat selayang mall....antara yg hadir yg aku kenal la selain nama2 yg aku citer td et jerla...hehehe...yg2 lain idokla kenal yer...





dah mkn..posing2...dah puas lenyek2 qoid...aku menuju ke open house kak fadilah plak...yatt ngan mat ley blik dulu...aku follow art plak...sesambil ajak art mkn laksa plak kan...hehehe





kat umah kak fadilah ader laksa..lemang n rojak..kuih2 raya pun ader la jgk...menambah 2 mangkuk gak aku...hohoho...almaklumlah..peberet kan...kihkihkihkih...time 2 halimah dah ader...kesian dia...punyerla baik..sanggup x makan semata-mata nak tunggu aku...giler baik punyer member...aku syg ko lebih la...ahhahaha...

balik umah pas maghrib...ala x jauh pun..sebelah blok aku jer...]




aper2 pun weekend aku terisi ngan open house..next week kalo diikutkan byk lg open house..tapi aku kena balik..sedara kat kuantan kawin...ermmmmmm

No comments: