ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, September 2, 2010

masuk hospital....

mak kena tahan wad....:(...kat hospital temerloh...ptg smlm abg lan bwk mak pegi klinik just nak masukkan air dlm badan...tup2 kena tahan wad...x pasal2 org tua tu naik ambulans dr maran ke temerloh....

aku bebuka umah makcik aku smlm...pas jer berbuka abg din col...ckp mak kena thn wad...time tu otak aku dah bengong2...pas2 aku col k shanaz...tp x berjawab..maybe dlm kelas lg...pas2 aku col za...tya dia nak teman aku ker x...pas semua dah setuju...aku pegi amik za kat tasik...pas2 on e way nak pegi k shanaz col ckp nak ikut...kitorg amik dia kat shell gombak...

dlm kul 11.30pm kitorg smp kat hospital...maser tu mak still kat wad sementara sebelum dipindahkan kat wad kenanga 14...za ngan k shanaz balik tdo kt umah mertua za...aku temankan mak aku mlm td...biasla tdo kat spital, maner la selesa kan...tp ader jer kdg2 aku naik tdo ngan mak skali...nampaknyer suhu badan mak dah kembali ok pas masuk 6 botol air....hopefully cepatla sht...aminnnn....

kul 6.15am za dtg amik aku kt spital...smp kl dlm kul 8.30am cam2 la...aku antar za ke tasik lu...mandi kat umah dia br pegi opis...smp opis dah dekat kul 11am...lesunyer badan aku arini...:(

No comments: