ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, September 8, 2010

Settle mop lantai serumah...

arini aku dah start cuti...yeeehaaaaaa....wpun x diapprove oleh org atasan...dah aku nak cuti, aku cuti jugak....hohoho...yerla...mak bukan sihat sgt, kenala aku cuti awl nak tolong2....so tadi aku dah basuh semua baju2...pas2 sessi mengemop lantai...skrg dah settle kejer2 tu....tinggal nak pasang langsir utk gril jer lagi...kang2 la skit....nak layan fb jap smbil tgk tv....:)


shining kan...;p...gunalah ajax okeh...hehehhee...



ruang tamu dapur pun dah setel...:)


tirai langsir jer lum tukar lagi...tgkla ptg2 kang ker..malam2 kang ker..x pun esok2 jer la...



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



smlm aku sempat gak pegi jalan tar nak beli tudung raya....aku pegi ngan k nora naik cab...nak bwk keter takut jammed....akhirnyer tudung raya kaler peach dah dapat...wpun murah tp cam cantik jer...;p.....maser kat maju junction sempat gak k nora bayar zakat kejap...aku nengok jer...sebab selalunyer abg aku yg byrkan utk aku...so aku pun x bayar ler...x per...pas kawin nanti hubby aku la tlg bayar plak....:)....



amin.....jgn luper bayar zakat yer...



penatnyer badan ni....br terasa sakit2 blakang...drive tanpa henti ulang alik jengka-kl....so camni la jadinyer....semalam aku smp dah dkt kul 8...x jammed pun cuma aku bwk ala2 org bercinta sajer...hehehhehe....

No comments: