ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, April 22, 2011

bakal tunang Ashraf Muslim

arini kejer aku bergosip jer kan kan kan..x baik anis..jumaat ni...lorrr...aku pun dapat sumber dr abg nara jugak pasal si ashraf ni...nasib aku x baper minat ashraf..aku suker pun sebab dia tinggi..kaki panjang..au wuuuuuu...ngeeeee...tang muker aku suker tang hidung dia..yg lain2..x kot..muker dia jambu la...hahahha...aku suker muker jantan melayu...ala..cam fahrin ahmad tu...gurlppp...:)




ari 2 ita ckp ashraf ni ex student uitm dungun..budak akaun..ita bdk business..selalu la diorg lepak kat cafe after class sama2...maser kt uitm x der ensem sgt ita ckp..siap pakai spek mata besar lagi..ita ckp kalo dia tau si ahraf ni sehensem camni skrg..sure dia dah ngorat dulu...muahahha...dan2 ek ko...


ha ni la gbr bakal tunang ashraf...tak taula betul ker tidak..aku dapat pun from beautifulnara...
Nama dia Noor Dayana. Berusia 24 tahun dan kini sedang menuntut di final year Medic Student di Malacca/Mannipal University. Dan Noor Dayana merupakan anak kepada Haji Lokman, yang merupakan tuan punya pusat perubatan Syifa Al Hidayah.




ha kau...bakal doktor tu...kelassss woooo....pandai ashraf cari bakal wife...bijok ar mung...lagi sorg aku ader terbaca si fetri yahya mhi nak kawin jugak..ngan cikgu fizik..katernya dr keturunan al hafiz...waaaaa.....cayalah!!...

motip???
-----------------------------------------------------------------------

No comments: