ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, April 27, 2011

mood : berangan

sonoknyer kalo leh jenjalan oversea...macam dania...ala dlm citer awan dania tu...huh..jeles jeles jeles..ngeeeeeee

kejap jer duk kt umah sendiri..tiba2 dah ader kat luar negara..tepi laut kat oversea...huuuuuuuuuuuuuuuu....sangat sangat sangat syiokkkkkkkkk....teringin bebenor aku nak jadi cam2..bukan jadi pramugari hokayy..tapi jadi seorg yg raser nak bercuti jer terus melayang ke tempat yg nak pegi tu....

tp aku redha ngan keadaan aku skrg...syukur..wpun kadang2 sebagai manusia aku cam mengeluh tapi aku kena jugak kawal emosi aku agar tak keterlaluan....insyaAllah...aku yakin ngan yang Esa..kau adalah pelengkap utk aku melengkapi hidup di atas muka bumimu...syukur...(^_ ^)

adoiyaiii...lambatnyer gaji...aku ader 5 hengget jer ni kat tangan...seksa seksa seksa..sesak napas hokayyy...ermmmmm...iƁllah...cekal menunggu smp esok...:)

No comments: