ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, April 27, 2011

kejer mengupdate

arini kejer aku mengupdate data...pening mata la..update database..update inventory..update segala menda yg aku raser perlu update..delete2 yg x nak..insert yg maner penting...

arini i smp awal..8.17am..hehehe...best3...jalan pun x baper jammed..Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like...:)))))

naperla gaji esok...uhuk uhuk...seksa bebenor dah aku raser ni...tinggal sepuloh hengget jer kt tgn...adoiyaiiiiii....:(..mgu ni aku kejer lebih maser..kena siapkan kejer menginstall perkakas2 utk project e-filing...tp smlm aku wat smp 7.30pm jer..maner leh wat lama2..asmara punyer pasal kan...

ermmm..bestnyer kalo dpt lelaki yg cam watak asmara tu...tutur kata yg lemah lembut jer ngan pompuan..very2 loikeeeee it okeh...hohoho...mood gatai plus gedixsss...ngeeee...





semalam dek kerana smp umah dh dekat kul 9..so aku x sempat nk tgk dia bukan maryam...my boyfie berlakon kan..dats y i loikeee...(^_ ^)...nak main2 remote pun tak boley sebab remote kat housemate aku...dahla tv dia..mood:redha...:(



perut gue sudah tak ketahuan...minda sudah ke laut...mau makannnnn....cepatla kul satu pm...terlalu mengikut arahan opis kan...pekerja yg sgt2 baik..keluar setelah jarum jam menunjukkan ke arah satu...hohoho...bukan tak berani tapi...dah terbiasa hidup ngan mendisiplinkan diri kan..wellllll.....au wuuuuuuuuu.....hakhakhakhak....:p

No comments: