ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, April 22, 2011

Kad kahwin Zed zaidi..ala-ala Facebook

waduh2..mentang2 la skrg zaman berfb..semua menda nak wat ala2 fb..tapi menarik wattttt...kenal dlm fb..tapi aku x der plak berkenalan ngan mamat2 dr fb..naper ek naper ek?...nak kenal camner kalo aku asyik ignore jer org2 x kenal..pantas accept kalo tul2 kenal..dah tu camnor nak kenal ngan mamat2 fb kan..huhuhu...


cer tgk zed zaidi...meh baca sumber dr ohbulan ni ek..

Stail habis, kad kahwin Zed Zaidi & bakal isterinya Natalia Mustafa Kamal direka bentuk menyerupaikan muka depan Facebook. Kisah Zed Zaidi yang bertemu jodoh dengan Natalia di Facebook amat dramatik. Bertemu dalam Facebook sebagai rakan sekitar tahun 2008, kemudian Zed Zaidi membantu Natalia mengusahakan perniagaan secara online.

Namun, selepas Zed Zaidi menunaikan umrah, dia mendapat petunjuk bahawa Natalia adalah calon yang sesuai.



so pasni kalo aku berkenalan ngan bakal suami aku kat ym..aku lehla wat kad ala2 yahoo messenger kan kan kan..kalo la..kalo kenal dr blog..wat ala2 lambang blogger kan kan kan...^_ ^ muahahahha...hangan-hangan tak hengat...x per..tunggu jerla...tgk budget..budget aku konpem x byk..kot2 la budget org lain tetiba nak menyedekahkan kat haku nanti kan...clap clap clap..au wuuuuuuu....:)




2 comments:

~izan~ said...

ala kak,izan kenal kat friendster si pyus tu,ok je hehehhehe...tp masa tu tak glamer sgt nk wat kad2 mcm ni hihi

anis's said...

tu la izan..kalo x leh wat kad ala2 friendster kan...hahaha...