ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, April 21, 2011

musykil..musykil...

actually aku dah lama musykil dengan aper yg bersarang dlm palotak aku ni...wah kauuu..bersarang tuuuu...hakhakhakhak...:)))

okey dokey..arini wpun aku ader jer lagi kejer yg pelu dibereskan..tapi aku nak try gak cilok maser kejap...meh cni baca yer..:)

kemusykilan aku ni maybe x baper mendatangkan kemusykilan kepada org lain kot..tapi aku tetap musykil...musykil..musykil...(smbil kerut2 pegang2 kepala...ngeee)

ermmmm...nak citer camner ek?
ermmmmmmmmmmmmm....eeee cam nak lempang pun yer gak kan kat org yg mcm aku ni..nak citer tu..citer jerla..maser aku duk ngan za dulu dia selalu bengang ngan aku..yerla kan..citer x sampai ke penghujung...siap panggil aku anis s..equal to anis sekerat..hahaha...miss u za...:(




sebenarnyer aku duk musykil pasal kisah org berkahwin and aku tak taula diorg tu disygi atau tak...and jugak kepada org2 yg bercinta tu yg diorg ni betul2 disayangi atau tak...hurmmmmmmmm...


kes 1
Q: ko ader bopren..tapi bopren ko x penah tunjuk dia syg sesangat kat ko depan kawan2
A:ala..watper nak tunjuk depan kengkawan kan..ko hengat ko sorang jer ker ader bopren??ha??

Q:bopren ko ni plak sebenarnyer baik giler ngan kawan pompuan dia..i mean kwn opis la..dan lebih suker mengusik ..beramah mesra semasa sama2 berada sekali..i mean majlis makan2 la..dah ketika itu awek dia ader jer depan mata...so...kat cni x nampak pun dia syg awek dia..
A: laaa...dah nama bopren..x kanla kiter nak jeles over2 sgt kan..suam2 dah la..lagi2 depan kengkawan..lagipun dah kenal..

Q:time si lelaki ni berckp ngan awek dia dlm fon..sure cam x baper epy..serius ala2..tapi kalo berckp ngan org lain..mak aiii...cam menang loteri wa ckp lu..
A: erm..erm..erm..maybe time ko dgr tu tgh ader crisis kot kot kot..
Q:lor..bukan first time dengar..dah bertime-time la der
A:entohla...aku dah pk ni..tp x perla..x nak la kasitau...ngeeee....

Q:x pernah nak letak or citer sgt pasal pasangan kat org lain..tapi kalo pasal org lain suker plak dia berciter
A: takut terlepas aib kot...muahahha..ish3..x baik x baik...cer pk?hehehhe

Q: kalo time bergbr..ngan wife la ni aku nak imagine..naper x seromantik cam org2 yg tul2 tgh syg menyayang...walhal ngan kawan2 pompuan pandai plak ko nak pose gedik
A:entah..x paham tul!

Q:kenapa ngan awek or wife time berckp cam formal jer..kalo nagn org lain merapu tak hengat
A:lagi aku x paham...betul2 suker or cinta or just suker not cinta or janji aderrrr...wink2..cer pikiq naaaa...



lagi aper ek..ader lagi ni..tapi x nak teruskan...sekerat sudah hokayyy...ngeeeeee...cau cin cau...leh kasitau jwpn tak comey2 semua...:)

No comments: