ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, April 26, 2011

raser dah awal..

arini aku budget dah bgn awal..yerla selalunyer kul 6 aku sure tersedar punyer..tapi biasala..suker panjangkan aku punyer tdo...sayang wooo nak lepas pelukan bantal yg memang bau busuk tu..hahaha...

dlm kul 6.15am cam2 aku dpt sms..ingat saper la sms pepagi buta...rasernyer dh dekat 2 bln aku x dpt sms pg2 buta...ngeh3...almaklumlah..hati sudah dijauhi...hakhakhakhak...:))...ayat tak boley blah tul...

hampeh..si man rupenyer..siap bersalam bagai..adehh..cam melayu plak ko man ek..yg nama sebenarnyer kumanan a/l parimalam...hahaha...''rindunya kat akak''....poyo tul ko man..dah lama ko x usik aku kan..sure ar rindu...kalo x..ari2 ko raser maki hamun aku kan...hahaha..padan muker!...well..nak wat camner...aku kt kakak kesayangan adik2 misd...hahaha...korang ader??hahaha...seksa nak mampus aku dpt adik2 yg samer department ngan aku ni...erghhh!


team yg paling best setakat aku kejer kat skrine..


dlm keter dgr hot fm..hot chat pasal segan...smbil dengar2 lagu...best plak dengar lagu akan ku tunggu by candy..lagu lama tu...pasang kuat2 dlm keter smbil potong keter2 yg slow...ngeee...sampai opis kul 8.36am...smlm 8.37am...kira awal seminit la kan..ok la 2...esok make sure lagi awal...chayok2...

No comments: