ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, April 7, 2011

Long Leave ......lenguh3...

arini br cam ader mood nak citer pasal cuti panjang ari 2...wpun penat tetiba dtg..tp kalo aku minum milo ni mesti leh kurang kot...hahaha...x berkaitan langsung kan..;p

aku start cuti 30/3 till 01/04...3 ari jer...sajer nak kecoh...ngeeeeeee

ptg selasa 29hb tu pas balik kejer..aku terus memecut balik jengka...pagi rabu tu plak..dlm kul 7.30am kitorg bertolak ke lipis...singgah kg kejap amik aki aku...dlm kul 10.00am smp lipis...mak ader perbicaraan kuasa ngan aki...aku plak cuma duk dlm keter layan lagu plus layan mata..tdo lagi best..x nak aku tunggu kat c2..penat...tghari tu plak pas settle semua balik jengka semula..ingat nak ke perak terus malam tu tp den x larat ler...mau tdo atas tilam empuk bondaku...hohoho...


khamis pagi kitorg bertolak ke kuantan...mak nak tgk kakak dia yg x berapa sht kat telok sira 17...dlm kul 11.30am kitorg kuar dr umah mak ngah...terus memecut ke seri iskandar perak umah adik mak..berenti lunch kat rnr temerloh..makan nasi with ikan patin masak tempoyak...sedapp tapi sedap lagi mak yg masak..hehehe...






pas semayang zohor dijamakkan dengan asar..terus memecut ke destinasi...benti kat tapah kejap buang aper yg patut smbil minum teh panas...smp kat umah pak ngah dlm kul 7pm...penat gilesss....esok tu pas antar adik sepupu aku kat sekolah dlm kul 2 lbh sebab dia nak pegi camping..singgah tepi jalan area c2 jugak beli duyan...4 biji sepuluh hengget...mak beli 8 biji...rambutan seikat 5 hengget...



smp umah mak wat pulut duyan...layannn....esok pepagi dah nak balik...singgah usj kejap umah wer..makan tghari kt c2..dlm 3.30pm bertolak balik jengka...singgah pasar mlm bandar jengka...mlm 2 aku pengsan terus...hahaha..aper x nyer kaki lenguh..badan lenguh...huhuhu...demi mak tersyg..aku menggagahkan diri...iƁllah diberkati...:)




ahad tu aku ingat nak balik awal..tp den x larat sungguh..pas zohor baru balik...smp kt umah kl terus mengemas sebab malam tu nak pindah ke teratak lain...dah janji ngan limah n art mintak tlg angkat barang....

kejer memindah selesai dlm kul 8.30pm cam2 la..ala aku just bwk baju bajan jer...barang2 lain x der pun...pas2 terus aku, limah n art melepak kat seri mesra tomyam smbil makan pulut duyan...ngeeeeee...sambil layan abpbh jugak...aku duk c2 smp kul 12 sama ngan abpbh tu abis...hehehe....i like sam..like zizan..like ct nurhaliza.....coz diorg memang beshhhhh...:)

No comments: