ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, April 6, 2011

byk tul aku suker...adehhhhhh

as salam semua...

hanya lagu yg menjadi ingatan...hanya lagu yg menjadi kenangan...seandainya masa itu kembali semula...inginku memiliki lebih dari itu...lalalala...:)


hurmmmmmm.....tetiba jerk kan...biasala....byk sgt nak kena handle sendiri lately ni...uhuk uhuk..:(...aper nak wat...dah nasib...layan zass jerla...

keinginan plak makin bertambah-tambah...kalo kat keter aku tgh beria nak tukar absorber..side mirror..pas2 td ntah camner teringin plak nak tukar radio lain....hahahahha...cam byk duit jer kan...berangan sajorrrrrrrrrr....:p

malam td layan asmara 2...aku ni kalo layan tv sensorang cepat tul touching...pantang ader scene sedih..mesti nak sedih gak..aiseyyyyy...tp biler housemate baru aku dh kuar dr bilik dia...so aku kembali macho la maser tu...hahahaha...

aku suker tul lagu baru aizat amdan feat 1st generation tu...ala yg tajuk dia perpisahan ini tu...tangkap feeling gak seposen biler dengar...kalo tgh serabut tu bisa mengalirkan jugakla tiga empat titik airmata...hahaha...

Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

No comments: