ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Sunday, April 10, 2011

adehhh...lenguh pinggang..

best giler tdo arini...pas subuh smbung tdo...alih2 kul 11.30am terjaga coz limah col..kalo x maunyer smp ke zohor aku tdo...dah bangun terus la basuh kain..mandi..lipat kain...lepak2 tgk tv...

smlm lama sgt aku duduk..tu yang sengal2 pinggang arini...pegi agm vivac punyer pasal kat dewan besar institut pertanian...dr kul 2 smp kul 7 br setel..kat c2 aku as a newbie cam biasala..diam2 sudaaa...tgk jer gelagat org..hahaha..menarik la jugak..ader mkn2 utk high tea...aku pegi ngan nad..bdk vivac jugak yg aku kenal dlm forum..dia dtg amik aku...org berbudi kiter berbahasa..org memberi kiter merasa...ngeeee...




tiap2 mgu sure ader xtvt..so inilah masanyer aku menjoinkan diri..ader TT..korang tau ker aper TT tu?TT is teh tarik session...selalunyer diorg wat jumaat malam..x per2 pasni kalo aku free aku join....semalam aku dh register as ahli sebanyak rm60..dapat sticker..nanti lehla aku tampal..tapi nak tampal sendiri x reti la...smlm diorg nak tolong tampal tapi aku x bwk plak keter....next time la tampal..wink2..


aku dah tukat absorber baru...tapi kt blakang jerla dulu ..dapat rm150 jenama panther..mino yg tolong bwk kat kedai dia biasa...hermmm...next month punyer salary mau tukar side mirror...i'Allah...:)

No comments: