ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Sunday, April 24, 2011

first TimE join TT

first time aku join TT vivac jumaat malam ari2..mula2 aku pakat ngan nad nakpegi keter asing2...alih2limah nakikut jugak..dia nak amik aku kat umah..kira aku x bwk keter sendiri la time tu...smp kt tmpt berkumpul tu dlm kul 9.30pm..maser tu ader la dlm 3 buah keter viva dah smp..aku konpem2 la x kenal sesaper melainkan nad...

agak boring jugak la malam tu..maybe sebab aku xkenal sgt..kebykan yg lelaki2 dtg bwk gepren memasing..yg jadi ahli vivac baper org jer sgt...aku sempat la kenal juna org vivac jugak mlm tu...ader jer yg mcm nak tegur aku tp biasala aku..kalo br kenal sure ala2 diam sikit...lagi2 ngan lelaki..au wuuuu..kalo diorg start tegur aku...sure aku jd peramah sikit2..sikit sudahla...byk2 ngan member2 yg dah kenal bertahun-tahun jerla...dah lama sikit nanti aku ok kot ngan diorg...:)

ikutkan pas jumper2 malamtu diorg ajak pegi makan2 ramai2..aku dah x larat...so teruslimah antar aku blik umah..tp dek kerana limah lapar..so singgah malis jap kat bunga raya...akuminum teh panas jerr...dah ngantuk sgt..so x lalu dah nak makan...

pg tu pas bgn tdo aku basuh kain..sidai kain..lepak2 depan tv..dlm kul 2 lbh aku pegi usj umah wer aku...kira weekend aku abiskat usj1 jerla...no mood to outing...duk umah sajer...belajar2 la kan..ngeee....motip????





No comments: