ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, April 11, 2011

lunch plus dinner

semalam aku memenuhkan perut ngan nasi plus laksa plus cendol....smp nak termuntah...ngeee..

limah pick up aku dlm kul 3pm..terus cari kedai makan area wangsa maju...dalam mata duk melilau-lilau tu kitorg nampak area kedai makan yg agak tersorok kat area sri rammpai yg dekat ngan tasik tu...ader la dlm 5 6 gerai kat c2...kitorg makan kat athirah tomyam...raser biasa jer...aku order nasi goreng daging merah..




pas2 limah ajak pegi wangsa walk...aku yg memang dah sedia penat x der mood tul..raser nak baring jer..ni la akibat duk lama sgt...abis urat2 kendur..huhuhu...tak sukerrrrrr...:(..limah sempat lg beli novel..time limah cari novel kt popular aku dah selamat duk atas kerusi berehat..hahaha..

kuar dr c2 terus cr kedai makan..sebab tekak dan2 dahaga..pusing punya pusing kitorg benti kat wahab cendol..ala2 glamer gakla kedai tu..dulu2 pakcik wahab ni bk gerai cendol tepi2 jalan jer..tp skrg sudah maju..dah leh sewa kedai...bagus2..ni la yg di namakan sikit2 lama2 jadi bukit...kan?maser nak masuk ekdai c2 aku terperasan jer geng2 vivac tapi aku wat2 x nampak jerla..eee x nak aku over mesra...dahla aku as newbie..koser arr!lainla dah penah TT ngan diorg..;p





aku order cendol biasa jer plus laksa..limah order cendol biasa ngan rojak ayam..tp dia mkn x abis pun..aku??hahaa..kalo laksa maner leh x abis..cendol jer x leh nak abiskan..so bungkus bwk balik...smp umah kul 6.45pm..kejap jerkan..pas semayang asar..aku lepak2 depan tv..pas2 pas semayang maghrib..ngaji 2 muker..lepak depan tv lagi smbil tgk buletin utama..pas2 layan mentor smbil chatting ngan kengkawan..ms iklan aku solat isyak jap..abis mentor aku iron baju..kul 11.05pm cam2 la aku dah ZzzZz..pagi td aku sedar awal jer tp cam liat jer nak bangun...hermm..tp punch card still black hokayyyy...ngeeee...:)

No comments: