ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, August 24, 2010

tolong-menolong...biskut raya..

ahad baru ni aku tolong makcik aku wat kuih raya...byk tul tempahan...adehhh...penat gak...aku smp usj dekat kul 1 cam2 la...maser smp wer x der kt umah pegi beli brg...tgl anak2 dia ngan maid jer..pas2 ader sorg yg x dikenali dgn pulun wat kuih raya..ruper2nyer member seopis wer tolong wat kuih raya sama2...

aku pun tolong la jgk..biskut yg aku wat tu cam menarik jer...b'kaler-kaler..mula2 wat bulat2 3 kaler...pas2 cantumkan...so senang tapi so malas nak wat byk2..hehehe...aku tlg smp kul 4 lbh jer..pas2 terus tgk tv dan terus terlelap.....bgn dlm kul 6 cam2 semayang asar..pas2 bdn raser penat giler...nasibla aku x yah susah2 nak tlg masak ker aper ker..sebab maid dia jer sediakan..yg wer aku duk pulun wat kuih raya ngan kwn dia smp siap..pas2 tambah lagi adunan utk kuih yg lain plak...aku just tlg makan sajorrrr....bagus kan aku...muahahhahaa...ala ari 2 jer aku cam malas..selalunyer rajin tau...;p...



bentuk2 bulat sebelum dicantumkan...ader 3 kaler...



yg ni yg dah masak...cantik kan...nak tempah kerrrr.....rasernyer bolayan dah...hohoho..




No comments: