ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, August 18, 2010

new scarf...new design for me..:)

arini aku telah melaburkan duhet aku kat kat ju....ni aku x suker ni ngan perangai aku...kalo org tunjuk brg jer mesti nak amik..lagi2 kalo murah..sure laju jer aku amik...huh!..

tadi aku pegi 12th floor..biasalah keja nyapot menyapot ni dah jd rutin skrg..almaklumlah skrg pun just maintain system jer..system baru lum ader lagi..cuma dah ader la proposal nak kena wat..tp lum tau lg biler...so skrg x der la eden sakik kepalo hotak ni lagi...hehehe...

b4 diz kak ju ader ckp dia jual tudung, tp aku x der ms langsung nak nyinggah tgk...tp td dah alang2 cam free @ wat2 free..so aku merajinkan diri utk melihatnyer...tgk punyer tgk, belek punyer belek...dah terbekenan ngan satu tudung ni...lycra gitu...lembut jatuh jer...sangat2 berkenan..and kak ju ckp pembuat tudung ni adalah pembuat tudung2 ariani...tapi kalo beli kat dia murah skit....tapi persoalannyer...sudah tiba maser kah utk aku menukar cara penampilanku...muahahaha...kena try gak sebab dah terbekenan kan...tapi nak pakai kat opis take time gak la...yg pasti akan ku pakai time outdoor xtvt nanti...hehehe...tguuuuu...akan ku upload muker x semengah ni with e scarf...kot2 la cantik kan...auwwwwwwwuuuuuu.....




cantikkkk kan kaler dia...hehehe...soft x soft gitu...




x sabarnyer nak pakai.....:)




2 comments:

Atia Adina said...

hehehhe...bila dibentangkan macam tu...tak nampak cam tudung lah plak....puas belek....kih kih kih....nampak cam mouse pad...

anisss said...

ahahhahaha...mouse pad ek..maybe sebab duk dkt ngan keyboard kot..;p